دانلود کاتالوگ ویرا انرژی سازه پایا

درباره ما:

در بـازار فعلـی صنعـت تولیـد بـرق پراکنـده در حالی که سـرمایه گـذاران ایـن صنعـت بـا چالـش هـای مختلفـی از جملـه تامیـن و توســعه ســرمایه(تامین مالــی)، تامیــن قطعــات مناســب ،انجــام خدمــات بهــره بــرداری و تعمیــرات بــا کیفیــت درگیــر هســتند ،شــرکت ویــرا انــرژی بــا ســابقه، تجربه و تخصص کارشناسان خود(بیــش از 20 ســال) در زمینــه نیروگاه های پراکنده (DG) مــی توانــد بــا ارائــه خدمـات در زمینـه تامیـن قطعـات و ارائـه خدمـات فنـی مختلف بخشی از بار این چالش ها را کم کنند.

 

تولید همزمان برق و حرارت:

کاتالوگ ویرا انرژی سازه پایا

پراکندگی پروژه ها:

نصب و راه اندازی و خدمات بیش از 330 مگاوات در CHP مولد و نیروگاه با برند و ظرفیت های مختلف از 25 تا 40 مگاوات
پراکندگی پروژه های ویرا انرژی سازه پایا

اخذ گواهینامه های آموزش فنی در کشورهای پیشرو جهانی:

بروشور شرکت ویرا انرژی سازه پایا

متخصصین آموزش دیده:

متخصصین آموزش دیده و با تجربه برای انجام راه اندازی و عیب یابی های پیشرفته:

متخصصین ویرا انرژی سازه پایا

بیش از 322 مگاوات راه اندازی:

طراحی مهندسی، نصب و راه اندازی، بهره برداری  و نگهداری، تعمیرات اساسی بیش از 322 مگاوات مولد های گازی-دیزلی

ویرا انرژی سازه پایا سابقه نصب و راه اندازی

کاهش اثرات آلایندگی زیست محیطی:

در اکثر مولد های بروز جهانی موجود در بازار، مولد ها با توجه به استاندارد های جدید، دارای کمترین آلایندگی ممکن میباشند که البته لازمه این امر انجام تنظییمات سیستم احتراق بصورت دوره ای و کالیبره نمودن سیستم کنترل از طریق دیاگ آن میباشد.
همچنین این تنظیمات علاوه بر اثرات زیست محیطی مهم و موثر با توجه به طراحی این مولد ها برای کار در چنین شرایطی ، بررسی و انجام تنظیمات دوره ای باعث بهبود عملکرد و طول عمر تجهیزات و قطعات میگردد.

ترسیم و توضیح نمودار آلاینده ها توسط کارشناسان ویرا انرژی سازه پایا

حفاظت از محیط زیست:

1-صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی با افزایش بهره وری(راندمان) تا بیش از 80% از سوخت مصرفی با اجرای سیستم های بازیافت حرارت
2-قابلیت اطمینان بالا
3-بازدهی حد اکثری
4-کاهش اثرات مخرب زیست محیطی

اهمیت محیط زیست و حفاظت از آن برای ویرا انرژی سازه پایا

طیف خدمات ما:

طیف خدمات ویرا انرژی سازه پایا

تامین مولد، قطعات و تجهیزات:

شرکت ویرا انرژی همراه ارائه مشاوره های فنی و اقتصادی ناشی از دانش و تجربه خود به سرمایه گذاران محترم، امکان تامین مولدهای نیروگاهی گازی و دیزلی از برندهای معتبر و ظرفیت های مختلف و همچنین قطعات یدکی مطابق نیاز و تمایل کارفرما و شرایط مختلف پروژه را دارا می باشد و با توجه به تامین بدون واسطه تجهیزات، در کنار فراهم نمودن قیمت و شرایط مناسب، ریسک انتخاب نادرست و یا تاخیرات احتمالی به حداقل می­رسد.

مشاوره:

همراهی یک مشاور مطمئن که دانش و تجربه را در کنار یکدیگر در اختیار داشته باشد، به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد تا در شرایط پر تلاطم و متغیر بازار صنعت امروز، با اطلاعات بروز و دقیق فنی و اقتصادی، عملکردی بهینه داشته باشید. این امر در صنعت نیروگاه های تولید پراکنده که تازه و با تکنولوژی های بروز می­باشد، بیشتر اهمیت خود را نشان می­دهد. ویرا انرژی با تکیه بر دانش و تجربه گروه تخصصی خود در زمینه تولید پراکنده برق و انرژی­های تجدید پذیر، مناسب ترین مشاوره ­های فنی و اقتصادی مبتنی بر نیاز و شرایط شما را در اختیارتان قرار خواهد داد تا با کمترین ریسک سرمایه گذاری خود را صورت دهید و از اتلاف زمان و هزینه ­های مختلف بدور باشید.

مشاوره های تخصصی ویرا انرژی سازه پایا

آموزش:

محتوای تخصصی و قابل استفاده ناشی از دانش و تجربه از یک طرف و شرکت در دوره های آموزشی تخصصی بین المللی کمپانی های پیشرو در سطح جهان از طرف دیگر، با در اختیار داشتن گواهینامه دوره های آموزش کاربردی و اصلی از این کمپانی ها، امکان در اختیار گذاشتن این دانش و تجربه جهت بهبود سطح عملکرد در بخش های مختلف صنعت نیروگاهی را به ما میدهد.

آموزش مبحث ابزار دقیق و تجهیزات

طراحی مهندسی:

طراحی مهندسی ویرا انرژی سازه پایا

نگهداری و تعمیرات نیروگاه:

برای حفاظت از سرمایه و بازگشت آن طبق مطالعات و محاسبات، حتما نیاز به گروهی جهت خدمات فنی تعمیرات و نگهداری اصولی با توانایی تحلیل و تجربه فنی در کنار دانش لازم میباشد.

نگهداری و تعمیرات