• تهران، سعادت آباد،میـدان کاج، خیابـان صرافهـای شـمالی، کوچـه نوزدهم شرقی، پلاک 19 ،واحد 6

تماس با ما

021-2234-1598

ایمیل

info@Vira-Energy.com

موتورهای ریلی-دریایی

سیستم ها و راه حل های قدرت ریلی شامل موتور های ریلی هایبریدی (ترکیبی) و موتور های دیزلی است به عنوان مثال موتور های ریلی ساخت کمپانی MTU شامل راه حل سبز  با نام تجاری  Hybrid Power Pack است و  طراحی ماژولار آن این امکان را می دهد  که به راحتی زیر کف نصب شود و موتورهای دیزلی موجود یه آن وصل می شوند درنتیجه قابلیت ارتقای سیستم را بسیار آسان کرده است.

موتورهای ریلی دریایی ویرا انرژی سازه پایا

موتور های ریلی دیزلی یک قدم جلوتر از سایر فناوری ها هستند بعضی از این تکنولوژی های احتراق در موتور و احتراق پسین را ترکیب می کنند و کمترین مصرف سوخت را با حداقل آلایندگی هماهنگ با استاندارد های مرحله 5 اروپا ارائه می دهند برخی از این فناوری ها شامل :

توربوشارژ :

 این تکنولوژی امکان مصرف سوخت پایین در کنار توان بالاتر در دامنه گسترده ای از سرعت موتور فراهم می کند ،توربوشارژر های موتور های ریلی زمان تعمیرات اندک و عمر عملیاتی بسیار بالایی دارند و خیلی دیر نیاز به اورهال پیدا خواهند کرد.

موتورهای ریلی دیزلی ویرا انرژی سازه پایا

پاشش سوخت از طریق ریل مشترک:

این تکنولوژی اثبات شده اولین بار در سال 1996 ارائه شد و هم اکنون در نسل چهارم خود می باشد از مزایای این فناوری مصرف سوخت پایین و آلایندگی کمتر است.

موتورهای ریلی دیزلی ویرا انرژی سازه پایا

موتور های دریایی :

این موتوور ها شامل گازی ،دیزلی و سیستم های دریایی ترکیبی هستند . موتو.رها برای تامین نیروی محرک اصلی یا نیروی محرک تکمیلی یا صرفا برای تامین برق مجموعه کشتی به کار گرفته می شوند .سخت گیرانه ترین استاندارد های در ساخت این موتور ها به کار گرفته شده و کبفیت و عمر عملیاتی بسیار بالایی دارند.

ارتباط با ما


شماره تماس

021-2234-1598

همراه

0912-4574-219 _ 0912-6653-784

ادرس

تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان صرافهای شمالی، کوچه نوزدهم شرقی، پلاک 19 ،واحد 6

پست الکترونیک

info@Vira-Energy.com

فکس

021-26764617