• تهران، سعادت آباد،میـدان کاج، خیابـان صرافهـای شـمالی، کوچـه نوزدهم شرقی، پلاک 19 ،واحد 6

تماس با ما

021-2234-1598

ایمیل

info@Vira-Energy.com

هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان

امروزه موضوع بهینه سازی مصرف انرژی در کنار تکنولوژی­های بروز دنیا از یک طرف و تمایل استفاده حداکثری از این تکنولوژی­ها برای آرامش و آسایش حداکثری زندگی افراد منجر به  توسعه ایده­ ها و تجهیزات در صنعت اتوماسیون و هوشمند سازی ساختمان، دفاتر اداری و تجاری و حتی واحدهای صنعتی شده است.

 

استفاده از طرح­ها، ایده­ ها و تجهیزات هوشمند سازی، در کنار فراهم نمودن شرایط زندگی و کار با آسایش و کنترل حداکثری، بستری فراهم می­کند تا با بهینه سازی مصرف انرژی، از هدر رفت انرژی­های محدود فسیلی جلوگیری و از محیط زیست خود نیز حفاظت کنیم از طرفی با توجه به دقت و بهبود شرایط، کیفیت زندگی شخصی و کاری نیز افزایش خواهد یافت و نقش ما در این هوشمند سازی شامل موارد ذیل است :

 

مطالعه و تهیه طرح هوشمند سازی و بهینه سازی مصرف انرژی.

حداکثر نمودن آسایش فردی و محیطی با طراحی هوشمند مطابق با نیاز و سلیقه.

حداقل نمودن مصرف انرژی در کنار هوشمندی حداکثری.

امنیت، حراست و کنترل حداکثری

در واقع ساختمان هوشمند ساختمانی است که از تکنولوژی برای استفاده بهینه و اقتصادی از منابع بهره می برد درحالی که محیط امن و راحتی را برای ساکنین خود ایجاد می کند. اینترنت اشیا، سنسورها، سیستم های مدیریت ساختمان، هوش مصنوعی و واقعیت افزوده برخی از مکانیزم ها و فناورری های بکار گرفته شده در ساختمان های هوشمند برای بهینه سازی کارایی آنها می باشد. تجربه انجام پروژه های گوناگون شرکت ویرا انرژی را به یک شریک و همراه مطمئن برای سرمایه گذاران و سازندگان مجتمع های هوشمند بدل کرده است.

ارتباط با ما


شماره تماس

021-2234-1598

همراه

0912-4574-219 _ 0912-6653-784

ادرس

تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان صرافهای شمالی، کوچه نوزدهم شرقی، پلاک 19 ،واحد 6

پست الکترونیک

info@Vira-Energy.com

فکس

021-26764617